Velkommen til Frederiksværk Ro- og Kajakklub

Her får du masser af god motion, naturoplevelser, træning og fællesskab.
Vi tilbyder roning i kajak og robåd, og vores daglige rovand er den nordlige del af Roskilde fjord og Arresø,
men der bliver også arrangeret ture til både indland og udland flere gange om året.
Som ny roer kommer du gennem et instruktionsforløb, hvor du får en grundig indføring i roteknik, håndtering af materiellet,
samt hvilke regler du skal respektere på vandet.
Det handler om, at du skal være tryg, når du færdes på vandet.

Kurser afholdes som regel i maj måned.

Læs mere om os her: Velkommen til Frederiksværk Ro- og Kajakklub
Har du lyst til at høre mere om vores skønne klub og hvad vi kan tilbyde dig,
er du velkommen til at besøge os på Havnelinien 14 i Frederiksværk
(bedst mandage eller torsdage fra 18.00 til 21.00 i sommerhalvåret),
eller send os en besked via kontaktformularen.

Gæsteroere (robåd & kajak), der er medlemmer af klubber under DFfR/DKF er altid velkomne til, uden betaling, at ro sammen med os på vores faste roaftener/-formiddage, hvor vi alligevel ror. Der er ikke fastsat et maksimalt antal gange, man må benytte sig af vores gæstfrihed, men i tvivlstilfælde overlades beslutningen til bestyrelsen.

Hold eller enkeltpersoner (skal være medlem af anden roklub), der ønsker at låne/leje både uden for faste roaftener/-formiddage skal kontakte hhv. rochef/kajakchef via kontaktformularen øverst på denne side.

Vi holder rokursus for nye inrigger-roere den 5. og 12. maj fra kl. 9 til 15.

Har du lyst til at høre mere om os og klubben og eventuelt få en prøvetur på vandet, så kom og besøg os til vores Åbent Hus arrangement!